1. importsource = "00219584-2014-07.txt"
Se encontraron 56 resultados.
Artículo:

Investigating the Effect of Complexity Factors in Stoichiometry Problems Using Logistic Regression and Eye Tracking

Autor:

Hui Tang, John Kirk

Norbert J. Pienta

Página:

969

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

7

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-07.txt

  • Documento número 249600
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Factors Contributing to Problem-Solving Performance in First-Semester Organic Chemistry

Autor:

Enrique J. Lopez

Richard J. Shavelson

Kiruthiga Nandagopal

Página:

976

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

7

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-07.txt

  • Documento número 249601
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Web-Based Video as an Assessment Tool for Student Performance in Organic Chemistry

Autor:

John Tierney

Matthew Bodek

Susan Fredricks

Página:

982

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

7

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-07.txt

  • Documento número 249602
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Organic Chemistry in Action! Developing an Intervention Program for Introductory Organic Chemistry To Improve Learners’ Understanding, Interest, and Attitudes

Autor:

Anne O’ Dwyer

Peter Childs

Página:

987

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

7

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-07.txt

  • Documento número 249603
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Impacts of an “Organic First” Chemistry Curriculum at a Liberal Arts College

Autor:

Steven M. Malinak

Jennifer Logan Bayline

Patricia A. Brletic

Página:

994

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

7

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-07.txt

  • Documento número 249604
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo