- importsource = "00219584-2014-11.txt"
- Artículo:
Trends in Ph.D. Productivity and Diversity in Top-50 U.S. Chemistry Departments: An Institutional Analysis
- Autor:
Sandra L. Laursen
Timothy J. Weston
- Página:
1762
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249749
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors Associated with Female Chemist Doctoral Career Choice within the Physical Sciences
- Autor:
Katherine P. Dabney
Robert H. Tai
- Página:
1777
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249750
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student Perceptions of Chemistry Experiments with Different Technological Interfaces: A Comparative Study
- Autor:
Samuel J. Priest
Simon M. Pyke
Natalie M. Williamson
- Página:
1787
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249751
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Problem Solving Videos for General Chemistry Review: Students’ Perceptions and Use Patterns
- Autor:
Michelle Richards-Babb
Reagan Curtis
Valerie J. Smith
- Página:
1796
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249752
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mixed-Methods Study of Online and Written Organic Chemistry Homework
- Autor:
Kinza Malik
Nylvia Martinez
Juan Romero
- Página:
1804
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249753
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo