- importsource = "00219584-2014-12.txt"
- Artículo:
Review of Scientific Inference: Learning from Data
- Autor:
David T. Harvey
- Página:
2022
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249796
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Late Start and Amazing Upswing in Gold Chemistry
- Autor:
Helgard G. Raubenheimer
Hubert Schmidbaur
- Página:
2024
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249797
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating the Longitudinal Impact of a Successful Reform in General Chemistry on Student Enrollment and Academic Performance
- Autor:
Scott E. Lewis
- Página:
2037
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249798
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Testing Effect: An Intervention on Behalf of Low-Skilled Comprehenders in General Chemistry
- Autor:
Daniel T. Pyburn
Samuel Pazicni
Victor A. Benassi 2045
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249799
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison of High School Dual-Enrollment and Traditional First-Term General/Organic/Biochemistry College Chemistry Class Outcomes
- Autor:
Daniel R. Zuidema
Kevin J. Eames
- Página:
2058
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 249800
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo