- importsource = "00219584-2015-01.txt"
- Artículo:
Impact of Guided-Inquiry-Based Instruction with a Writing and Reflection Emphasis on Chemistry Students' Critical Thinking Abilities
- Autor:
Tanya Gupta
K. A. Burke
Akash Mehta
- Página:
32
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
92
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-01.txt
- Documento número 249839
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
"On Course" for Supporting Expanded Participation and Improving Scientific Reasoning in Undergraduate Thesis Writing
- Autor:
Jason E. Dowd
Christopher P. Roy
Robert J. Thompson
- Página:
39
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
92
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-01.txt
- Documento número 249840
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Targeting the Development of Content Knowledge and Scientific Reasoning: Reforming College-Level Chemistry for Nonscience Majors
- Autor:
Justin H. Carmel
Yasmin Jessa
Ellen J. Yezierski
- Página:
46
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
92
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-01.txt
- Documento número 249841
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Demystifying the Chemistry Literature: Building Information Literacy in First-Year Chemistry Students through Student-Centered Learning and Experiment Design
- Autor:
Margaret Bruehl
Denise Pan
Ignacio J. Ferrer-Vinent
- Página:
52
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
92
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-01.txt
- Documento número 249842
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Storytelling with Chemistry and Related Hands-On Activities: Informal Learning Experiences To Prevent "Chemophobia" and Promote Young Children's Scientific Literacy
- Autor:
Carla Morais
- Página:
58
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
92
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-01.txt
- Documento número 249843
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo