- importsource = "00219584-2015-05.txt"
- Artículo:
- Community-Based Inquiry in Allied Health Biochemistry Promotes Equity by Improving Critical Thinking for Women and Showing Promise for Increasing Content Gains for Ethnic Minority Students 
- Autor:
- Terrah J. Goeden - Martha J. Kurtz - Ian J. Quitadamo 
- Página:
- 788 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 5 
- Periodo:
- Mayo 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-05.txt 
- Documento número 249956
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Student Response to a Partial Inversion of an Organic Chemistry Course for Non-Chemistry Majors 
- Autor:
- Kathleen S. Rein - David T. Brookes 
- Página:
- 797 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 5 
- Periodo:
- Mayo 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-05.txt 
- Documento número 249957
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Mechanisms before Reactions: A Mechanistic Approach to the Organic Chemistry Curriculum Based on Patterns of Electron Flow 
- Autor:
- Alison B. Flynn - William W. Ogilvie 
- Página:
- 803 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 5 
- Periodo:
- Mayo 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-05.txt 
- Documento número 249958
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Metalloprotease Peptide Inhibitors: A Semester-Long Organic Synthetic Research Project for the Introductory Laboratory Course 
- Autor:
- Jason K. Pontrello 
- Página:
- 811 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 5 
- Periodo:
- Mayo 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-05.txt 
- Documento número 249959
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Distributed Drug Discovery: Advancing Chemical Education through Contextualized Combinatorial Solid-Phase Organic Laboratories 
- Autor:
- William L. Scott - Ryan E. Denton - Kathleen A. Marrs 
- Página:
- 819 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 5 
- Periodo:
- Mayo 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-05.txt 
- Documento número 249960
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
 
  
  
 