- importsource = "00219584-2015-05.txt"
- Artículo:
Community-Based Inquiry in Allied Health Biochemistry Promotes Equity by Improving Critical Thinking for Women and Showing Promise for Increasing Content Gains for Ethnic Minority Students
- Autor:
Terrah J. Goeden
Martha J. Kurtz
Ian J. Quitadamo
- Página:
788
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249956
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student Response to a Partial Inversion of an Organic Chemistry Course for Non-Chemistry Majors
- Autor:
Kathleen S. Rein
David T. Brookes
- Página:
797
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249957
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mechanisms before Reactions: A Mechanistic Approach to the Organic Chemistry Curriculum Based on Patterns of Electron Flow
- Autor:
Alison B. Flynn
William W. Ogilvie
- Página:
803
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249958
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Metalloprotease Peptide Inhibitors: A Semester-Long Organic Synthetic Research Project for the Introductory Laboratory Course
- Autor:
Jason K. Pontrello
- Página:
811
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249959
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Distributed Drug Discovery: Advancing Chemical Education through Contextualized Combinatorial Solid-Phase Organic Laboratories
- Autor:
William L. Scott
Ryan E. Denton
Kathleen A. Marrs
- Página:
819
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 249960
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo