1. importsource = "00219584-2015-05.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Community-Based Inquiry in Allied Health Biochemistry Promotes Equity by Improving Critical Thinking for Women and Showing Promise for Increasing Content Gains for Ethnic Minority Students

Autor:

Terrah J. Goeden

Martha J. Kurtz

Ian J. Quitadamo

Página:

788

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249956
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student Response to a Partial Inversion of an Organic Chemistry Course for Non-Chemistry Majors

Autor:

Kathleen S. Rein

David T. Brookes

Página:

797

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249957
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mechanisms before Reactions: A Mechanistic Approach to the Organic Chemistry Curriculum Based on Patterns of Electron Flow

Autor:

Alison B. Flynn

William W. Ogilvie

Página:

803

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249958
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Metalloprotease Peptide Inhibitors: A Semester-Long Organic Synthetic Research Project for the Introductory Laboratory Course

Autor:

Jason K. Pontrello

Página:

811

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249959
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Distributed Drug Discovery: Advancing Chemical Education through Contextualized Combinatorial Solid-Phase Organic Laboratories

Autor:

William L. Scott

Ryan E. Denton

Kathleen A. Marrs

Página:

819

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 249960
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo