- importsource = "00219584-2015-07.txt"
- Artículo:
Development of an Assessment Tool To Measure Students’ Meaningful Learning in the Undergraduate Chemistry Laboratory
- Autor:
Kelli R. Galloway
Stacey Lowery Bretz
- Página:
1149
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250029
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organic Chemistry in Action! What Is the Reaction?
- Autor:
Anne O'Dwyer
Peter Childs
- Página:
1159
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250030
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparing Carbonyl Chemistry in Comprehensive Introductory Organic Chemistry Textbooks
- Autor:
Donna J. Nelson
Ravi Kumar
Saravanan Ramasamy
- Página:
1171
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250031
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Implementation and Student Testing of a Web-Based, Student-Centered Stereochemistry Tutorial
- Autor:
Nicola J. Burrmann
John W. Moore
- Página:
1178
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250032
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Jigsaw-Style Spectroscopy Problem-Solving To Elucidate Molecular Structure through Online Cooperative Learning
- Autor:
Grace A. Winschel
Renata K. Everett
Brian P. Coppola
- Página:
1188
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250033
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo