- importsource = "00219584-2016-02.txt"
 
- Artículo:
 Using Cooperative Learning To Teach Chemistry: A Meta-analytic Review
- Autor:
 Abdi-Rizak M. Warfa
- Página:
 248
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250278
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A First-Year Chemistry Undergraduate “Course Community” at a Large, Research-Intensive University
- Autor:
 Brian J. De La Franier
Jenny Diep
Perry J. C. Menzies
- Página:
 256
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250279
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Enhancing the Skill-Building Phase of Introductory Organic Chemistry Lab through a Reflective Peer Review Structure
- Autor:
 Jason K. Pontrello
- Página:
 262
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250280
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Teaching with the Case Study Method To Promote Active Learning in a Small Molecule Crystallography Course for Chemistry Students
- Autor:
 Michael G. Campbell
Tamara S. Dowers
Shao Liang Zheng
- Página:
 270
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250281
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Deducing Reaction Mechanism: A Guide for Students, Researchers, and Instructors
- Autor:
 S.J. Meek
Catherine L. Pitman
Alexander J. M. Miller
- Página:
 275
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250282
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo