- importsource = "00219584-2016-09.txt"
- Artículo:
Introducing inquiry based methodologies during initial secondary education teacher training using an open-ended problem about chemical change
- Autor:
Iñigo Rodríguez-Arteche
M. Mercedes Martínez Aznar
- Página:
1528
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 250521
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rethinking undergraduate physical chemistry curricula
- Autor:
Stephen R. Miller
- Página:
1536
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 250522
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lowering barriers to undergraduate research through collaboration with local craft breweries
- Autor:
M. Luke McDermott
- Página:
1543
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 250523
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Brewing as a comprehensive learning platform in chemical engineering
- Autor:
Rudi O. Nielsen
Morten E. Simonsen
- Página:
1549
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 250524
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of an online instructional database accessed by QR codes to support biochemistry practical laboratory classes
- Autor:
Tor Yip
Louise Melling
Kirsty J. Shaw
- Página:
1556
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-09.txt
- Documento número 250525
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo