1. importsource = "00219584-2016-09.txt"
Se encontraron 64 resultados.
Artículo:

Introducing inquiry based methodologies during initial secondary education teacher training using an open-ended problem about chemical change

Autor:

Iñigo Rodríguez-Arteche

M. Mercedes Martínez Aznar

Página:

1528

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250521
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Rethinking undergraduate physical chemistry curricula

Autor:

Stephen R. Miller

Página:

1536

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250522
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Lowering barriers to undergraduate research through collaboration with local craft breweries

Autor:

M. Luke McDermott

Página:

1543

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250523
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Brewing as a comprehensive learning platform in chemical engineering

Autor:

Rudi O. Nielsen

Morten E. Simonsen

Página:

1549

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250524
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation of an online instructional database accessed by QR codes to support biochemistry practical laboratory classes

Autor:

Tor Yip

Louise Melling

Kirsty J. Shaw

Página:

1556

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250525
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo