- importsource = "00222437-2001-01.txt"
- Artículo:
Signaling Strategies in Competitive Interaction: Building Reputations and Hiding the Truth The authors develop a conceptual framework of how managers interpret competitors' signals over time in various market contexts
- Autor:
Jaideep Prabhu
David W. Stewart
- Página:
62
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670450
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Cross-Functional Product Development Teams, Creativity, and the Innovativeness of New Consumer Products Multiple studies have found that the primary determinant of new product failure is an absence of innovativeness-the extent to which a new product provides meaningfully unique benefits
- Autor:
Rajesh Sethi
Daniel C. Smith
C. Whan Park
- Página:
73
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670451
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Pie Sharing in Complex Collaboration Contexts Recently, there has been a growing interest in the development of collaborative relationships between organizations
- Autor:
Sandy D. Jap
- Página:
86
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670452
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Misleading Heuristics and Moderated Multiple Regression Models ... Research Notes and Communications Moderated multiple regression models allow the simple relationship between the dependent variable and an independent variable to depend on the level of another independent variable
- Autor:
Julie R. Irwin
Gary H. McClelland
- Página:
100
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670453
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
An Empirical Analysis of Firms' Product Line Decisions Despite the importance of product line management as a competitive tool, empirical research addressing the determinants of firm product line decisions is sparse
- Autor:
William P. Putsis
Barry L Bayus
- Página:
110
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670454
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