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Artículo:

Signaling Strategies in Competitive Interaction: Building Reputations and Hiding the Truth The authors develop a conceptual framework of how managers interpret competitors' signals over time in various market contexts

Autor:

Jaideep Prabhu

David W. Stewart

Página:

62

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670450
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Artículo:

Cross-Functional Product Development Teams, Creativity, and the Innovativeness of New Consumer Products Multiple studies have found that the primary determinant of new product failure is an absence of innovativeness-the extent to which a new product provides meaningfully unique benefits

Autor:

Rajesh Sethi

Daniel C. Smith

C. Whan Park

Página:

73

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670451
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Artículo:

Pie Sharing in Complex Collaboration Contexts Recently, there has been a growing interest in the development of collaborative relationships between organizations

Autor:

Sandy D. Jap

Página:

86

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670452
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Artículo:

Misleading Heuristics and Moderated Multiple Regression Models ... Research Notes and Communications Moderated multiple regression models allow the simple relationship between the dependent variable and an independent variable to depend on the level of another independent variable

Autor:

Julie R. Irwin

Gary H. McClelland

Página:

100

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670453
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Artículo:

An Empirical Analysis of Firms' Product Line Decisions Despite the importance of product line management as a competitive tool, empirical research addressing the determinants of firm product line decisions is sparse

Autor:

William P. Putsis

Barry L Bayus

Página:

110

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670454
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