1. importsource = "00222437-2002-02.txt"
Se encontraron 10 resultados.
Artículo:

Optimal Design for Multinomial Choice Experiments This article derives optimal choice sets for binary multinomial choice experiments

Autor:

Barbara J. Kanninen

Página:

214

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670493
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring Consumer Willingness to Pay at the Point of Purchase Market researchers rely on measures of consumers’ willingness to pay (WTP) to estimate product demand design optimal price schedules

Autor:

Klaus Wertenbroch

Bernd Skiera

Página:

228

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670494
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pleasant Surprises: Consumer Response to Unexpected In-Store Coupons The effect of coupons such as freestanding inserts those in newspapers magazines on brand choice has been well documented

Autor:

Carrie M. Heilman

Kent Nakamoto

Ambar G. Rao

Página:

242

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670495
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Bayesian Prediction in Hybrid Conjoint Analysis The identification of the importance of product characteristics the assessment of the relative performance of new products play a crucial role in product development

Autor:

Youngchan Kim

Michel Wedel

Página:

253

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670496
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Audience Characteristics and Bundling: A Hedonic Analysis of Magazine Advertising Rates A firm purchasing advertising space in a magazine buys the opportunity to present itself to the magazine’s readers

Autor:

Martin A. Koschat

William P. Putsis

Página:

262

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670497
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo