- importsource = "0031921X-2015-09.txt"
- Artículo:
Comparative Cognitive Task Analyses of Experimental Science and Instructional Laboratory Courses
- Autor:
Carl Wieman
- Página:
349
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-09.txt
- Documento número 352034
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quantitative Comparisons to Promote Inquiry in the Introductory Physics Lab
- Autor:
N. G. Holmes and D. A. Bonn
- Página:
352
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-09.txt
- Documento número 352035
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Importance of Measurement Data Spacing
- Autor:
T. M. Seixas and M. A. Salgueiro da Silva
- Página:
356
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-09.txt
- Documento número 352036
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Recognizing Prefixes in Scientific Quantities
- Autor:
Andrzej Sokolowski
- Página:
358
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-09.txt
- Documento número 352037
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Demonstrating the Direction of Angular Velocity in Circular Motion
- Autor:
"Salih Demircioglu, Kemal Yurumezoglu and Hakan Isik"
- Página:
360
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
53
- Número:
6
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2015-09.txt
- Documento número 352038
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:23 p. m.
- Enlace directo