- importsource = "01430343-1991-03.txt"
- Artículo:
Behavioral Responses Of Children To Stress: Stress An Egyptian American Cross Cultural Study; The Behavioral A Child Adopts In Response To Stress May Be Viewed Ao A Continuum From Adaptive Affective, Affective Coping Behavioral To Extreme Maladaptive Efforts To Meet Stressful Demands
- Autor:
Ali T. El- Khatib
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-03.txt
- Documento número 1569634
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are Behavioral Classroom Management Approaches Appropriate To A Non Western Education System?
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-03.txt
- Documento número 1569635
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comparison Of Preference For Familial, Social And Material Rewards Between Hyperactive And Non Hyperactive Boys
- Autor:
R. D. Hill
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-03.txt
- Documento número 1569636
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Initial Developmental Of The Student’s Of The Student’s Life Satisfaction Scale
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-03.txt
- Documento número 1569637
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Remenbering The Future: Contemporary School Psychology In The Soviet Union; Glasnost In The Soviet Union Has Brought About A New Awareness Of The Controversial Status Of School Psychology In The USSR
- Autor:
Boris Gindis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-03.txt
- Documento número 1634424
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo