1. importsource = "01430343-1993-03.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Teacher Students Discordance: Accounting For Predictive Error Of Over Identification; While Most School Systems Engage In Some Type Of Kindergarten Screening In Order To Identify Students At Tricks Of Early School And Learning Problems

Autor:

Genevieve Marie Johnson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1569656
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sex Differences In Second Language Ability: An Irish Study

Autor:

Richard Lynn

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1569657
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Taling A Human Rights Perspective: Some Basic Implications For The Practicing School Psychologist; This Article Was Given As A Keynote Address At The ISPA Colloquium In Istanbul, July 1992

Autor:

Robert Burden

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1634446
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Children’s Rights And Education: A Three Track Legally Binding Imperative

Autor:

Eugeen Verhellen

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1634447
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cosietal Monitoring Of Advances In Children’s Rights Standards And Treatment

Autor:

Malfrid Grude Flerroy

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1634448
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
  • Enlace directo