- importsource = "01430343-1993-03.txt"
- Artículo:
Teacher Students Discordance: Accounting For Predictive Error Of Over Identification; While Most School Systems Engage In Some Type Of Kindergarten Screening In Order To Identify Students At Tricks Of Early School And Learning Problems
- Autor:
Genevieve Marie Johnson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569656
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sex Differences In Second Language Ability: An Irish Study
- Autor:
Richard Lynn
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569657
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taling A Human Rights Perspective: Some Basic Implications For The Practicing School Psychologist; This Article Was Given As A Keynote Address At The ISPA Colloquium In Istanbul, July 1992
- Autor:
Robert Burden
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1634446
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Children’s Rights And Education: A Three Track Legally Binding Imperative
- Autor:
Eugeen Verhellen
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1634447
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cosietal Monitoring Of Advances In Children’s Rights Standards And Treatment
- Autor:
Malfrid Grude Flerroy
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1634448
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:31 p. m.
- Enlace directo