1. importsource = "01430343-1998-03.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

Job Satisfaction amongst School Psychologists And School Counselors In Israel: The Assessment In The School Psychologists’ Satisfaction With Various Aspects Of Their Job May Enhance The Understanding Of The Problems Presently Faced By The Profession In Israel

Autor:

Amiram Raviu

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569745
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Psychological, Linguistic And Sociocultural Correlates Of Reading Among Mexican American Elematary Students

Autor:

Thomas Oakland

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569746
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Diagnostician Parent Communication: This Study Investigated Whether There Exists A Communications Gap Between A Diagnostician And The Parents Of Children Evaluated For Learning Difficulty In The Classroom

Autor:

Betsy L. Wiliams

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569747
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Providing Servives To Preschool Aged Children: Tha Importance Of The Early Childhood Years Un A Child’s Growth And Development Cannot Be Overemphasized

Autor:

Jacqueline A. Schakel

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1634535
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessment Issues In Early Childhood Special Educations: Independence Behaviors As An Index Of Developmental Gain In Preschool With Moderate To Severe Mental Retardations

Autor:

William F. Mcinerney

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1634536
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo