- importsource = "01430343-1998-03.txt"
- Artículo:
Job Satisfaction amongst School Psychologists And School Counselors In Israel: The Assessment In The School Psychologists’ Satisfaction With Various Aspects Of Their Job May Enhance The Understanding Of The Problems Presently Faced By The Profession In Israel
- Autor:
Amiram Raviu
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1569745
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychological, Linguistic And Sociocultural Correlates Of Reading Among Mexican American Elematary Students
- Autor:
Thomas Oakland
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1569746
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Diagnostician Parent Communication: This Study Investigated Whether There Exists A Communications Gap Between A Diagnostician And The Parents Of Children Evaluated For Learning Difficulty In The Classroom
- Autor:
Betsy L. Wiliams
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1569747
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Providing Servives To Preschool Aged Children: Tha Importance Of The Early Childhood Years Un A Child’s Growth And Development Cannot Be Overemphasized
- Autor:
Jacqueline A. Schakel
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1634535
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment Issues In Early Childhood Special Educations: Independence Behaviors As An Index Of Developmental Gain In Preschool With Moderate To Severe Mental Retardations
- Autor:
William F. Mcinerney
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1634536
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo