- importsource = "01430343-2000-01.txt"
- Artículo:
The role of peer support in helping the victims of bullying in a school with High levels of aggression
- Autor:
Helen Cowie
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1569783
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use and effects of anti-bullying and Anti-harassment policies in Australian schools
- Autor:
Alison Soputter
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1569784
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Guns and chewing gum: the perceptions and rality of problem behaviors in public schools
- Autor:
B. Jones, Erin Nash
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1569785
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special Issue: Bullies and Victims: Prospective teachers’ attitudes toward bullying and victimization
- Autor:
Wendy M. Craig
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634573
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Observations of bullying in the playground and in the classroom
- Autor:
Wendy M. Craig
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634574
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo