- importsource = "03054985-2007-03.txt"
- Artículo:
- Ecclesiastical and religious factors which preserved Christian and traditional forms of education for citizenship in English schools, 1934-1944 
- Autor:
- R. J. K. Freathy 
- Página:
- 367 
- Publicación:
- Oxford Review of Education 
- Volúmen:
- 33 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Julio 2007 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2007-03.txt 
- Documento número 332885
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Effects and side effects of inspections and accountability in education: an overview of empirical studies 
- Autor:
- Inge F. de Wolf - Frans J. G. Janssens 
- Página:
- 379 
- Publicación:
- Oxford Review of Education 
- Volúmen:
- 33 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Julio 2007 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2007-03.txt 
- Documento número 332886
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Modelling patterns of improvement over time: value added trends in English secondary school performance across ten cohorts 
- Autor:
- Sally Thomas - Wen Jung Peng - John Gray 
- Página:
- 261 
- Publicación:
- Oxford Review of Education 
- Volúmen:
- 33 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Julio 2007 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2007-03.txt 
- Documento número 770033
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Education and disadvantage: the role of community-oriented schools 
- Autor:
- Alan Dyson - Carlo Raffo 
- Página:
- 297 
- Publicación:
- Oxford Review of Education 
- Volúmen:
- 33 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Julio 2007 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2007-03.txt 
- Documento número 770034
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Learners in the English Learning and Skills Sector: the implications of half-right policy assumptions 
- Autor:
- Ann Hodgson - Richard Steer - Ken Spours - Sheila Edward - Frank Coffield - Ian Finlay - Maggie Gregson 
- Página:
- 315 
- Publicación:
- Oxford Review of Education 
- Volúmen:
- 33 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Julio 2007 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2007-03.txt 
- Documento número 770035
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 