- importsource = "03054985-2007-03.txt"
- Artículo:
Ecclesiastical and religious factors which preserved Christian and traditional forms of education for citizenship in English schools, 1934-1944
- Autor:
R. J. K. Freathy
- Página:
367
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 332885
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects and side effects of inspections and accountability in education: an overview of empirical studies
- Autor:
Inge F. de Wolf
Frans J. G. Janssens
- Página:
379
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 332886
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modelling patterns of improvement over time: value added trends in English secondary school performance across ten cohorts
- Autor:
Sally Thomas
Wen Jung Peng
John Gray
- Página:
261
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 1231803
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Education and disadvantage: the role of community-oriented schools
- Autor:
Alan Dyson
Carlo Raffo
- Página:
297
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 1231804
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learners in the English Learning and Skills Sector: the implications of half-right policy assumptions
- Autor:
Ann Hodgson
Richard Steer
Ken Spours
Sheila Edward
Frank Coffield
Ian Finlay
Maggie Gregson
- Página:
315
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 1231805
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo