1. importsource = "03054985-2007-03.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

Ecclesiastical and religious factors which preserved Christian and traditional forms of education for citizenship in English schools, 1934-1944

Autor:

R. J. K. Freathy

Página:

367

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 332885
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects and side effects of inspections and accountability in education: an overview of empirical studies

Autor:

Inge F. de Wolf

Frans J. G. Janssens

Página:

379

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 332886
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Modelling patterns of improvement over time: value added trends in English secondary school performance across ten cohorts

Autor:

Sally Thomas

Wen Jung Peng

John Gray

Página:

261

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 1231803
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Education and disadvantage: the role of community-oriented schools

Autor:

Alan Dyson

Carlo Raffo

Página:

297

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 1231804
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learners in the English Learning and Skills Sector: the implications of half-right policy assumptions

Autor:

Ann Hodgson

Richard Steer

Ken Spours

Sheila Edward

Frank Coffield

Ian Finlay

Maggie Gregson

Página:

315

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

3

Periodo:

Julio 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-03.txt

  • Documento número 1231805
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo