- importsource = "03054985-2008-01.txt"
- Artículo:
Accounting for the gender gaps in student performance in reading and mathematics: evidence from 31 countries
- Autor:
Marks, Gary N.
- Página:
89
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 332907
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Worried women, complacent men? Gendered responses to differential student funding in higher education
- Autor:
Kettley, Nigel
Whitehead, Joan M.
Raffan, John
- Página:
111
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 332908
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A socio-cultural theorisation of formative assessment
- Autor:
Pryor, John
Crossouard, Barbara
- Página:
1
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643909
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social segregation in secondary schools: how does England compare with other countries?
- Autor:
Jenkins, Stephen P.
Micklewright, John
Schnepf, Sylke V.
- Página:
21
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643910
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Citizenship education in England at the cross-roads? Four models of citizenship and their implications for ethnic and religious diversity
- Autor:
Kiwan, Dina
- Página:
39
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643911
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo