- importsource = "03054985-2009-03.txt"
- Artículo:
- Changing the subject: the educational implications of developing emotional well-being.Citation 
- Autor:
- Ecclestone, Kathryn - Hayes, Dennis. 
- Página:
- 371 
- Publicación:
- Oxford review of education 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- junio-2009 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2009-03.txt 
- Documento número 332972
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Incentives, choice, education and well-being.Citation 
- Autor:
- Schwartz, Barry. 
- Página:
- 391 
- Publicación:
- Oxford review of education 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- junio-2009 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2009-03.txt 
- Documento número 332973
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Professional learning communities and teacher well-being? A comparative analysis of primary schools in England and Finland.Citation 
- Autor:
- Webb, Rosemary - Vulliamy, Graham - Sarja, Anneli - Hamalainen, Seppo - Poikonen, Pirjo-Liisa. 
- Página:
- 405 
- Publicación:
- Oxford review of education 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- junio-2009 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2009-03.txt 
- Documento número 332974
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Well-being in schools: empirical measure, or politician's dream?Citation 
- Autor:
- Coleman, John. 
- Página:
- 281 
- Publicación:
- Oxford review of education 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- junio-2009 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2009-03.txt 
- Documento número 612850
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Positive education: positive psychology and classroom interventions.Citation 
- Autor:
- Seligman, Martin E. P. - Ernst, Randal M. - Gillham, Jane - Reivich, Karen - Linkins, Mark. 
- Página:
- 293 
- Publicación:
- Oxford review of education 
- Volúmen:
- 35 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- junio-2009 
- ISSN:
- 03054985 
- SrcID:
- 03054985-2009-03.txt 
- Documento número 612851
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 