1. importsource = "03601315-2008-11.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

An innovative parallel test sheet composition approach to meet multiple assessment criteria for national tests

Autor:

Gwo-Jen Hwang

Hui-Chun Chu

Peng-Yeng Yin

Página:

1058

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92774
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Global citizenship education, school curriculum and games: Learning Mathematics, English and Science as a global citizen

Autor:

Cher Ping Lim

Página:

1073

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92775
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A comparison of the misconceptions about the time-efficiency of algorithms by various profiles of computer-programming students

Autor:

Nesrin Özdener

Página:

1094

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92776
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating teacher stress when using technology

Autor:

Mohammed Al-Fudail

Harvey Mellar

Página:

1103

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92777
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Attracting student participation in asynchronous online discussions: A case study of peer facilitation

Autor:

Khe Foon Hew

Wing Sum Cheung

Página:

1111

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-11.txt

  • Documento número 92778
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo