1. importsource = "03601315-2008-12.txt"
Se encontraron 90 resultados.
Artículo:

Effects of learning support in simulation-based physics learning

Autor:

Kuo-En Chang

Yu-Lung Chen

He-Yan Lin

Página:

1486

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92802
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of primary school teachers’ educational beliefs on the classroom use of computers

Autor:

R. Hermans

J. Tondeur

J. van Braak

Página:

1499

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92803
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Guidelines for the development of e-learning systems by means of proactive questions

Autor:

Javier Andrade

Juan Ares

Rafael García

Página:

1510

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92804
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Identifying discriminating variables between teachers who fully integrate computers and teachers with limited integration

Autor:

Julie Mueller

Eileen Wood

Teena Willoughby

Página:

1523

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92805
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A synchronous distance discussion procedure with reinforcement mechanism: Designed for elementary school students to achieve the attending and responding stages of the affective domain teaching goals within a class period

Autor:

Kuo-An Hwang

Chia-Hao Yang

Página:

1538

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92806
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo