- importsource = "03601315-2008-12.txt"
- Artículo:
Effects of learning support in simulation-based physics learning
- Autor:
Kuo-En Chang
Yu-Lung Chen
He-Yan Lin
- Página:
1486
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 92802
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of primary school teachers’ educational beliefs on the classroom use of computers
- Autor:
R. Hermans
J. Tondeur
J. van Braak
- Página:
1499
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 92803
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Guidelines for the development of e-learning systems by means of proactive questions
- Autor:
Javier Andrade
Juan Ares
Rafael García
- Página:
1510
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 92804
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Identifying discriminating variables between teachers who fully integrate computers and teachers with limited integration
- Autor:
Julie Mueller
Eileen Wood
Teena Willoughby
- Página:
1523
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 92805
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A synchronous distance discussion procedure with reinforcement mechanism: Designed for elementary school students to achieve the attending and responding stages of the affective domain teaching goals within a class period
- Autor:
Kuo-An Hwang
Chia-Hao Yang
- Página:
1538
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 92806
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo