- importsource = "03601315-2009-01.txt"
- Artículo:
An adaptive testing system for supporting versatile educational assessment
- Autor:
Yueh-Min Huang
- Página:
53
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92832
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of computer games on primary school students’ achievement and motivation in geography learning
- Autor:
Hakan Tüzün
- Página:
68
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92833
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A theory of online learning as online participation
- Autor:
Stefan Hrastinski
- Página:
78
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92834
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use of ICT in primary schools within emerging communities of implementation
- Autor:
Christina Hadjithoma
- Página:
83
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92835
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of information richness on information security awareness training effectiveness
- Autor:
R.S. Shaw
- Página:
92
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92836
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo