- importsource = "03601315-2010-04.txt"
- Artículo:
- Layered learning design: Towards an integration of learning design and learning object perspectives 
- Autor:
- Tom Boyle 
- Página:
- 661 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 93071
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- MuseumScouts: Exploring how schools, museums and interactive technologies can work together to support learning 
- Autor:
- Jocelyn Wishart - Pat Triggs 
- Página:
- 669 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 93072
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The design of Cloudworks: Applying social networking practice to foster the exchange of learning and teaching ideas and designs 
- Autor:
- Gráinne Conole - Juliette Culver 
- Página:
- 679 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 93073
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Student engagement and blended learning: Portraits of risk 
- Autor:
- Debbie Holley - Martin Oliver 
- Página:
- 693 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 93074
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- ‘There was a lot of learning going on’ Using a digital medium to support learning in a professional course for new HE lecturers 
- Autor:
- Sarah Chesney - Caroline Marcangelo 
- Página:
- 701 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 54 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Abril 2010 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2010-04.txt 
- Documento número 93075
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
 
  
  
 