1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

A comparison of human and computer marking of short free-text student responses

Autor:

Philip G. Butcher

Sally E. Jordan

Página:

489

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93135
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effect of an interactive web-based instruction in the performance of undergraduate anatomy and physiology lab students

Autor:

Tamilselvi Gopal

Sherry S. Herron

Richard S. Mohn

Taralynn Hartsell

Jodie M. Jawor

Jacob C. Blickenstaff

Página:

500

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93136
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A conceptual framework mapping the application of information search strategies to well and ill-structured problem solving

Autor:

Kumar Laxman

Página:

513

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93137
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A multi-expert approach for developing testing and diagnostic systems based on the concept-effect model

Autor:

Patcharin Panjaburee

Gwo-Jen Hwang

Wannapong Triampo

Bo-Ying Shih

Página:

527

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93138
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The e-capacity of primary schools: Development of a conceptual model and scale construction from a school improvement perspective

Autor:

Ruben Vanderlinde

Johan van Braak

Página:

541

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93139
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo