- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
Academic effectiveness of podcasting: A comparative study of integrated versus supplemental use of podcasting in second language classes
- Autor:
M’hammed Abdous
Betty Rose Facer
Cherng-Jyh Yen
- Página:
43
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93388
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autistic Spectrum Disorders
- Autor:
Joseph Mintz
Corinne Branch
Caty March
Stephen Lerman
- Página:
53
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93389
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of a vocabulary acquisition and assessment system on students’ performance in a blended learning class for English subject
- Autor:
Jiyou Jia
Yuhao Chen
Zhuhui Ding
Meixian Ruan
- Página:
63
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93390
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating a community of inquiry in online environments: An exploratory study on the effect of a protocol on interactions within asynchronous discussions
- Autor:
Janet Mannheimer Zydney
Aimee deNoyelles
Kay Kyeong-Ju Seo
- Página:
77
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93391
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Antecedences to continued intentions of adopting e-learning system in blended learning instruction: A contingency framework based on models of information system success and task-technology fit
- Autor:
Wen-Shan Lin
Chun-Hsien Wang
- Página:
88
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 93392
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo