1. importsource = "03601315-2012-01.txt"
Se encontraron 180 resultados.
Artículo:

Academic effectiveness of podcasting: A comparative study of integrated versus supplemental use of podcasting in second language classes

Autor:

M’hammed Abdous

Betty Rose Facer

Cherng-Jyh Yen

Página:

43

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93388
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autistic Spectrum Disorders

Autor:

Joseph Mintz

Corinne Branch

Caty March

Stephen Lerman

Página:

53

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93389
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of a vocabulary acquisition and assessment system on students’ performance in a blended learning class for English subject

Autor:

Jiyou Jia

Yuhao Chen

Zhuhui Ding

Meixian Ruan

Página:

63

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93390
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating a community of inquiry in online environments: An exploratory study on the effect of a protocol on interactions within asynchronous discussions

Autor:

Janet Mannheimer Zydney

Aimee deNoyelles

Kay Kyeong-Ju Seo

Página:

77

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93391
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Antecedences to continued intentions of adopting e-learning system in blended learning instruction: A contingency framework based on models of information system success and task-technology fit

Autor:

Wen-Shan Lin

Chun-Hsien Wang

Página:

88

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93392
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo