- importsource = "03601315-2012-04.txt"
 
- Artículo:
 Extending the technology acceptance model to explore the intention to use Second Life for enhancing healthcare education
- Autor:
 Meyrick Chow
David Kurt Herold
Tat-Ming Choo
- Página:
 1136
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-04.txt
- Documento número 93477
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Academic dishonesty and video game play: Is new media use changing conceptions of cheating?
- Autor:
 Karla R. Hamlen
- Página:
 1145
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-04.txt
- Documento número 93478
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Re-exploring game-assisted learning research: The perspective of learning theoretical bases
- Autor:
 Wen-Hsiung Wu
Wen-Bin Chiou
Hao-Yun Kao
- Página:
 1153
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-04.txt
- Documento número 93479
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A validity and reliability study of the Online Cooperative Learning Attitude Scale (OCLAS)
- Autor:
 Özgen Korkmaz
- Página:
 1162
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-04.txt
- Documento número 93480
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Instructional effectiveness of a computer-supported program for teaching reading comprehension strategies
- Autor:
 Héctor R. Ponce
Mario J. López
Richard E. Mayer
- Página:
 1170
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 4
- Periodo:
 diciembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-04.txt
- Documento número 93481
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo