- importsource = "03601315-2013-01.txt"
 
- Artículo:
 The relationship between video game use and a performance-based measure of persistence
- Autor:
 Matthew Ventura
Valerie Shute
Weinan Zhao
- Página:
 52
- Publicación:
 Computers & Education
- Número:
 60
- Periodo:
 enero 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-01.txt
- Documento número 93600
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The collective knowledge of social tags: Direct and indirect influences on navigation, learning, and information processing
- Autor:
 Ulrike Cress
Christoph Held
Joachim Kimmerle
- Página:
 59
- Publicación:
 Computers & Education
- Número:
 60
- Periodo:
 enero 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-01.txt
- Documento número 93601
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Especially social: Exploring the use of an iOS application in special needs classrooms
- Autor:
 Rachelle Campigotto
Rhonda McEwen
Carrie Demmans Epp
- Página:
 74
- Publicación:
 Computers & Education
- Número:
 60
- Periodo:
 enero 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-01.txt
- Documento número 93602
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Exploring asynchronous and synchronous tool use in online courses
- Autor:
 Murat Oztok
Daniel Zingaro
Clare Brett
- Página:
 87
- Publicación:
 Computers & Education
- Número:
 60
- Periodo:
 enero 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-01.txt
- Documento número 93603
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Do fourth graders integrate text and picture in processing and learning from an illustrated science text? Evidence from eye-movement patterns
- Autor:
 Lucia Mason
Maria Caterina Tornatora
Patrik Pluchino
- Página:
 95
- Publicación:
 Computers & Education
- Número:
 60
- Periodo:
 enero 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-01.txt
- Documento número 93604
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo