- importsource = "03601315-2013-07.txt"
- Artículo:
Understanding the effects of professors' pedagogical development with Clicker Assessment and Feedback technologies and the impact on students' engagement and learning in higher education
- Autor:
Jae Hoon Han
Adam Finkelstein
- Página:
64
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 93747
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Model of conceptual change for INQPRO: A Bayesian Network approach
- Autor:
Choo-Yee Ting
Yok-Cheng Sam
Chee-Onn Wong
- Página:
77
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 93748
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Identifying Areas of Tension in the field of technology-enhanced learning: Results of an international Delphi study
- Autor:
Christine Plesch
Celia Kaendler
Nikol Rummel
- Página:
92
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 93749
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prediction of student course selection in online higher education institutes using neural network
- Autor:
Ahmad A. Kardan
Hamid Sadeghi
Saeed Shiry Ghidary
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 984563
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The digital natives as learners: Technology use patterns and approaches to learning
- Autor:
Penny Thompson
- Página:
12
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 984564
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo