1. importsource = "03601315-2013-07.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

Understanding the effects of professors' pedagogical development with Clicker Assessment and Feedback technologies and the impact on students' engagement and learning in higher education

Autor:

Jae Hoon Han

Adam Finkelstein

Página:

64

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 93747
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Model of conceptual change for INQPRO: A Bayesian Network approach

Autor:

Choo-Yee Ting

Yok-Cheng Sam

Chee-Onn Wong

Página:

77

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 93748
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Identifying Areas of Tension in the field of technology-enhanced learning: Results of an international Delphi study

Autor:

Christine Plesch

Celia Kaendler

Nikol Rummel

Página:

92

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 93749
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Prediction of student course selection in online higher education institutes using neural network

Autor:

Ahmad A. Kardan

Hamid Sadeghi

Saeed Shiry Ghidary

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 984563
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The digital natives as learners: Technology use patterns and approaches to learning

Autor:

Penny Thompson

Página:

12

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 984564
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo