1. importsource = "03601315-2014-05.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

Eye movements predict students' computer-based assessment performance of physics concepts in different presentation modalities

Autor:

Sheng-Chang Chen

Hsiao-Ching She

Ming-Hua Chuang

Página:

61

Publicación:

Computers & Education

Número:

74

Periodo:

mayo 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-05.txt

  • Documento número 93809
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Toward a mathematical model of motivation, volition, and performance

Autor:

Elena Novak

Página:

73

Publicación:

Computers & Education

Número:

74

Periodo:

mayo 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-05.txt

  • Documento número 93810
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment

Autor:

Manuel J. Sánchez-Franco

Begoña Peral-Peral

Ángel F. Villarejo-Ramos

Página:

81

Publicación:

Computers & Education

Número:

74

Periodo:

mayo 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-05.txt

  • Documento número 93811
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender and digital usage inequality among adolescents: A comparative study of 39 countries

Autor:

Tomasz Drabowicz

Página:

98

Publicación:

Computers & Education

Número:

74

Periodo:

mayo 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-05.txt

  • Documento número 93812
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A narrative literature review of games, animations and simulations to teach research methods and statistics

Autor:

Elizabeth A. Boyle

Ewan W. MacArthur

Thomas M. Connolly

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Número:

74

Periodo:

mayo 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-05.txt

  • Documento número 984625
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo