- importsource = "03601315-2014-07.txt"
- Artículo:
Why they choose and how it goes: Comparing special education and general education cyber student perceptions
- Autor:
Dennis Beck
Anna Egalite
Robert Maranto
- Página:
70
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93842
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A prompt-based annotation approach to conducting mobile learning activities for architecture design courses
- Autor:
Han-Yu Sung
Gwo-Jen Hwang
Shih-Yu Liu
- Página:
80
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93843
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The relationship between technology leadership strategies and effectiveness of school administration: An empirical study
- Autor:
Chih-Hsiang Weng
Yao Tang
- Página:
91
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93844
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Group awareness support and argumentation scripts for individual preparation of arguments in Facebook
- Autor:
Dimitra Tsovaltzi
Thomas Puhl
Raluca Judele
- Página:
108
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93845
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The added value of a gaming context and intelligent adaptation for a mobile learning application for vocabulary learning
- Autor:
Jacobijn Sandberg
Marinus Maris
Pepijn Hoogendoorn
- Página:
119
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93846
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo