- importsource = "03601315-2014-07.txt"
 
- Artículo:
 Why they choose and how it goes: Comparing special education and general education cyber student perceptions
- Autor:
 Dennis Beck
Anna Egalite
Robert Maranto
- Página:
 70
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 76
- Periodo:
 Julio 2014
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2014-07.txt
- Documento número 93842
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A prompt-based annotation approach to conducting mobile learning activities for architecture design courses
- Autor:
 Han-Yu Sung
Gwo-Jen Hwang
Shih-Yu Liu
- Página:
 80
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 76
- Periodo:
 Julio 2014
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2014-07.txt
- Documento número 93843
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The relationship between technology leadership strategies and effectiveness of school administration: An empirical study
- Autor:
 Chih-Hsiang Weng
Yao Tang
- Página:
 91
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 76
- Periodo:
 Julio 2014
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2014-07.txt
- Documento número 93844
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Group awareness support and argumentation scripts for individual preparation of arguments in Facebook
- Autor:
 Dimitra Tsovaltzi
Thomas Puhl
Raluca Judele
- Página:
 108
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 76
- Periodo:
 Julio 2014
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2014-07.txt
- Documento número 93845
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The added value of a gaming context and intelligent adaptation for a mobile learning application for vocabulary learning
- Autor:
 Jacobijn Sandberg
Marinus Maris
Pepijn Hoogendoorn
- Página:
 119
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 76
- Periodo:
 Julio 2014
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2014-07.txt
- Documento número 93846
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
 - Enlace directo