- importsource = "08888493-2001-01.txt"
- Artículo:
Thinking backwards drives manufacturers and e-tailers forward with new reverse logistics techniques. Reverse logistics offers significant, untapped bottom-line results. See how it's done right. You'll find several examples to emulate in this feature
- Página:
185
- Publicación:
Inbound Logistics
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
08888493
- SrcID:
08888493-2001-01.txt
- Documento número 1431153
- Actualizado el martes, 6 de octubre de 2020 08:17:50 p. m.
- Creado el martes, 6 de octubre de 2020 08:17:50 p. m.
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- Artículo:
If anyone can divine what's coming soon in supply chain technology, these four deep thinkers can. Incisive and in-depth observations on the challenges faced when adopting new logistics technology by Sue Welch of QRS; Dave Simbari of Optum; Jim Davidson of NTE; and Mark Picarello of Kewill
- Página:
197
- Publicación:
Inbound Logistics
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
08888493
- SrcID:
08888493-2001-01.txt
- Documento número 1431154
- Actualizado el martes, 6 de octubre de 2020 08:17:50 p. m.
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- Artículo:
Understanding outsourcing sounds like a contradiction in terms given all the changes in outsourced logistics during the past five years. But if anyone can do it, Cliff Lynch can, in this exhaustive analysis of the phenomenon that has helped to create wealth for so many world-class logistics practitioners
- Página:
215
- Publicación:
Inbound Logistics
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
08888493
- SrcID:
08888493-2001-01.txt
- Documento número 1431155
- Actualizado el martes, 6 de octubre de 2020 08:17:50 p. m.
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- Artículo:
Imagine if it were possible to improve customer service and actually reduce transportation and logistics expenditures. Can it be done? Whirlpool has struck the proper price/service balance without watching customer service go down the drain
- Página:
221
- Publicación:
Inbound Logistics
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
08888493
- SrcID:
08888493-2001-01.txt
- Documento número 1431156
- Actualizado el martes, 6 de octubre de 2020 08:17:50 p. m.
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- Artículo:
It takes a village to make tens of thousands of Americans see better. A logistics village that is. This case history shows the benefits when companies come together, pooling resources and expertise, to serve customers quicker and more efficiently. And it's all orchestrated by a leading express third-party logistics company. See for yourself
- Página:
255
- Publicación:
Inbound Logistics
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
08888493
- SrcID:
08888493-2001-01.txt
- Documento número 1431157
- Actualizado el martes, 6 de octubre de 2020 08:17:50 p. m.
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