- importsource = "09388982-1994-03.txt"
- Artículo:
Ponder The Possibilities: Computer Supported Writing For Struggling Writing
- Autor:
Mary Hunt-Berg
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-03.txt
- Documento número 1569475
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mnemonic Keyword Strategy Training For Students With Learning Disabilities
- Autor:
Barbara Mushinski Fulk
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-03.txt
- Documento número 1569476
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading And Listening Comprehension On College Students With Developmental Dyslexia
- Autor:
Ludwig Mossberg
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-03.txt
- Documento número 1634265
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparing Three Computer Aided Instruction Output Modes To Teach Vocabulary Words To Students With Learning Disabilities
- Autor:
Bobbie M. Hebert
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-03.txt
- Documento número 1634266
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social Skill, School Skills, And Success In The High School: A Comparison Of Teachers’ And Students’ Perceptions
- Autor:
Terry M. McLeod
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-03.txt
- Documento número 1634267
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo