- importsource = "09528733-2009-01.txt"
- Artículo:
Men accessing higher education: Theorizing continuity and change in relation to masculine subjectivities
- Autor:
Penny Jane Burke
- Resumen:
I explore the question of men's participation in higher education (HE) in relation to shifting, discursive and intersecting masculine subjectivities by drawing on qualitative interviews with men participating in HE
- Página:
81
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
22
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2009-01.txt
- Documento número 190510
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Passionate attachments: Higher education, policy, knowledge, emotion and social justice
- Autor:
Valerie Hey
Carole Leathwood
- Resumen:
We explore the significance of the 'affective turn' in respect to higher education policy in the UK
- Página:
101
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
22
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2009-01.txt
- Documento número 190511
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Celebrations and challenges: gender in higher Education
- Autor:
Louise Morley
Miriam David
- Página:
1
- Sección:
Introduction
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
22
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2009-01.txt
- Documento número 632765
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leading and managing contemporary UK universities: Do excellence and meritocracy still prevail over diversity?
- Autor:
Rosemary Deem
- Resumen:
The paper uses a gendered and feminist perspective to explore some dimensions of the debate about excellence and diversity in relation to the leadership and management of UK universities
- Página:
3
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
22
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2009-01.txt
- Documento número 632766
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Widening participation in medical education: Challenging elitism and exclusion
- Autor:
Kathy Boursicot
Trudie Roberts
- Resumen:
In this paper, we examine issues relating to the enduring nature of elitism and exclusion in medical education by exploring the changes in social and policy influences on the admission and inclusion of women and disabled people to undergraduate medical courses and the medical profession
- Página:
19
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
22
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2009-01.txt
- Documento número 632767
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:04 a. m.
- Enlace directo