1. importsource = "09636625-2015-02.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

It will be a disaster! How people protest against things which have not yet happened

Autor:

Mathieu Quet

Página:

210

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

24

Número:

2

Periodo:

Febrero 2015

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2015-02.txt

  • Documento número 397661
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Public media communications about H1N1, risk perceptions and immunization behaviours: A Quebec–France comparison

Autor:

Cécile Rousseau

Nicolas Moreau

Marie-Pier Dumas

Página:

225

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

24

Número:

2

Periodo:

Febrero 2015

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2015-02.txt

  • Documento número 397662
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Expert–novice differences in mental models of viruses, vaccines, and the causes of infectious disease

Autor:

Benjamin D. Jee

David H. Uttal

Amy Spiegel

Página:

241

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

24

Número:

2

Periodo:

Febrero 2015

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2015-02.txt

  • Documento número 397663
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A surfeit of science: The “CSI effect” and the media appropriation of the public understanding of science

Autor:

Simon A. Cole

Página:

130

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

24

Número:

2

Periodo:

Febrero 2015

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2015-02.txt

  • Documento número 1296917
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Corporate science education: Westinghouse and the value of science in mid-twentieth century America

Autor:

Sevan G. Terzian

Leigh Shapiro

Página:

147

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

24

Número:

2

Periodo:

Febrero 2015

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2015-02.txt

  • Documento número 1296918
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:07 a. m.
  • Enlace directo