- importsource = "09636625-2017-07.txt"
- Artículo:
Factual accuracy and the cultural context of science in popular media: Perspectives of media makers, middle school students, and university students on an entertainment television program
- Autor:
Evan Szu
Jonathan Osborne
Alexis D. Patterson
- Página:
596
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 517580
- Actualizado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
- Creado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making UFOs make sense: Ufology, science, and the history of their mutual mistrust
- Autor:
Greg Eghigian
- Página:
612
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 517581
- Actualizado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
- Creado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Paolo Mantegazza and the dream of ‘making’ science popular circa 1860–1900.
- Autor:
Cristiano Turbil
- Página:
627
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 517582
- Actualizado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
- Creado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book Review: Raza G, Ren F, Khan HJ and He W (eds), Constructing culture of science: Communication of science in India and China
- Autor:
Hepeng Jia
- Página:
632
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 517583
- Actualizado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
- Creado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Spiderman and science: How students’ perceptions of scientists are shaped by popular media
- Autor:
Aik-Ling Tan
Jennifer Ann Jocz
Junqing Zhai
- Página:
520
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 879349
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Enlace directo