1. importsource = "09636625-2017-07.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

Factual accuracy and the cultural context of science in popular media: Perspectives of media makers, middle school students, and university students on an entertainment television program

Autor:

Evan Szu

Jonathan Osborne

Alexis D. Patterson

Página:

596

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

5

Periodo:

julio 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-07.txt

  • Documento número 517580
  • Actualizado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
  • Creado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making UFOs make sense: Ufology, science, and the history of their mutual mistrust

Autor:

Greg Eghigian

Página:

612

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

5

Periodo:

julio 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-07.txt

  • Documento número 517581
  • Actualizado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
  • Creado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Paolo Mantegazza and the dream of ‘making’ science popular circa 1860–1900.

Autor:

Cristiano Turbil

Página:

627

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

5

Periodo:

julio 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-07.txt

  • Documento número 517582
  • Actualizado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
  • Creado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Book Review: Raza G, Ren F, Khan HJ and He W (eds), Constructing culture of science: Communication of science in India and China

Autor:

Hepeng Jia

Página:

632

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

5

Periodo:

julio 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-07.txt

  • Documento número 517583
  • Actualizado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
  • Creado el viernes, 27 de octubre de 2017 12:26:49 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Spiderman and science: How students’ perceptions of scientists are shaped by popular media

Autor:

Aik-Ling Tan

Jennifer Ann Jocz

Junqing Zhai

Página:

520

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

26

Número:

5

Periodo:

julio 2017

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2017-07.txt

  • Documento número 879349
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
  • Enlace directo