- importsource = "2004-03CATION.txt"
- Artículo:
How to evaluate teaching.
- Autor:
Rebecca Brent
- Página:
200
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470547
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using the evolutionary operation method to optimize gas absorber operation (A statistical method for process improvement).
- Autor:
Jimmy L. Smart
- Página:
204
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470548
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Laboratoy experiment on gene subcloning for chemical engineering students.
- Autor:
Claire Komives
- Página:
212
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470549
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Solvernt recovery by condensation: An application of phase equilibrium and sensitivity analysis.
- Autor:
Ronald W. Missen
- Página:
216
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470550
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Freshman design in chemical engineering at Rose-Hulman Institute of Technology.
- Autor:
Sharon G. Sauer
- Página:
222
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470551
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo