- isn = "03054985"
- Artículo:
Cognitive neuroscience and education: unravelling the confusion
- Autor:
Noel Purdy; Hugh Morrison
- Página:
99
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 632536
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Medicalised pupils: the case of ADD/ADHD
- Autor:
Kristjn Kristjnsson
- Página:
111
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 632537
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A socio-cultural theorisation of formative assessment
- Autor:
Pryor, John
Crossouard, Barbara
- Página:
1
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643909
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social segregation in secondary schools: how does England compare with other countries?
- Autor:
Jenkins, Stephen P.
Micklewright, John
Schnepf, Sylke V.
- Página:
21
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643910
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Citizenship education in England at the cross-roads? Four models of citizenship and their implications for ethnic and religious diversity
- Autor:
Kiwan, Dina
- Página:
39
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-01.txt
- Documento número 643911
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:23 a. m.
- Enlace directo