- isn = "10558896"
- Artículo:
Error correction simulation for instructors of English as a second language
- Autor:
Lynne T. Díaz-Rico
- Página:
471
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
1
- Número:
4
- Año:
1992
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1992-04.txt
- Documento número 251822
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hypertext and its use in developing tutorials
- Autor:
Umesh P. Nagarkatte
Shailaja U. Nagarkatte
- Página:
481
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
1
- Número:
4
- Año:
1992
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1992-04.txt
- Documento número 251823
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Color coding and interactivity of multimedia
- Autor:
William Chapman
- Página:
3
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251824
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instructional Cuing in hypermedia: a study with active and passive learners
- Autor:
YungBin B. Lee
James D. Lehman
- Página:
25
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251825
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hyper-G: a universal hypermedia system
- Autor:
Frank Kappe
Hermann Maurer
Nick Sherbakov
- Página:
39
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251826
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo