1. per = ("verano 2002")
Se encontraron 320 resultados.
Artículo:

Integrating research and practice: An ecological analysis of the dynamics behind bullying and victimization

Autor:

Susan M Swearer

Página:

206

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

verano 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-02.txt

  • Documento número 424339
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A validation study of teh Penn interactive peer play scale with urban Hispanic and African American preschool children

Autor:

Marcelo Castro

Julia L Mendez

John Fantuzzo

Página:

109

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

verano 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-02.txt

  • Documento número 593064
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accuracy-based phonological awareness tasks: Are they reliable, efficient, and sensitive to growth?

Autor:

Sandra M Chafouleas

Brian K Martens

Página:

128

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

verano 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-02.txt

  • Documento número 593065
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incidence and mental health impact of sexual orientation victimization of lesbian, gay, and bisexual youths in high school

Autor:

Anthony R D'Augelli

Neil W Pilkington

Scott L Hershberger

Página:

148

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

verano 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-02.txt

  • Documento número 593066
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Treatment of selective mutism: A best-evidence synthesis

Autor:

Beth Pionek Stone

Thomas R Kratochwill

Ingrid Sladezcek

Ronald C Serlin

Página:

168

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

verano 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-02.txt

  • Documento número 593067
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
  • Enlace directo