- pub = ("Higher Education Policy")
- Artículo:
The introduction of two-tiered study structures in the context of the Bologna process
- Autor:
Johanna Witte
- Resumen:
A theoretical framework for an international comparative study of change in higher education systems
- Página:
405
- Sección:
Bologna
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
December 2004
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2004-04.txt
- Documento número 190378
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of managerialism on the perceptions of higher education in Portugal
- Autor:
Rui A. Santiago
Teresa Carvalho
- Página:
427
- Sección:
Bologna
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
December 2004
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2004-04.txt
- Documento número 190379
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
France & the United States
- Sub título:
The competition for university students
- Autor:
Elise Langan
- Página:
445
- Sección:
Bologna
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
December 2004
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2004-04.txt
- Documento número 190380
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Marketeers and the Marketizing: the American Eagle and the Chinese Dragon
- Autor:
Guy Neave
- Página:
83
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18 NO. 2
- Fecha:
june 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-02.txt
- Documento número 190381
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comparative Look at the Challenges of Access and Equity: Changing Patterns of Policy making and Authority in the UK and US Higher Education
- Autor:
John Aubrey Douglass
- Página:
87
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18 NO. 2
- Fecha:
june 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-02.txt
- Documento número 190382
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo