- pub = ("Spanish Jornal Of Psychology, The")
- Artículo:
Constructivism, the so-called semantic learning theories, and situated cognition versus the psychological learning theories
- Autor:
Juan José Aparicio
María Rodríguez Moneo
- Página:
180
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 460212
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How impulsivity is related to intelligence and academic achievement
- Autor:
Andreu Vigil Colet
Fabia Morales Vives
- Página:
199
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 460213
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The mothering of conduct problem and normal children in Spain and the USA
- Sub título:
Authoritarian and permissive asynchrony
- Autor:
Robert G. Wahler
M. Angeles Cerezo
- Página:
205
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 460214
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does quantity generate quality?
- Sub título:
Testing the fundamental principle of brainstorming
- Autor:
Alfredo Muñoz Adanez
- Página:
215
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 460215
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some variables associated with psychologists’ Appraisal of psychotherapy in Argentina
- Autor:
Horacio Daniel García
- Página:
221
- Sección:
Articles
- Publicación:
Spanish Jornal Of Psychology, The
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
November 2005
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2005-02.txt
- Documento número 460216
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo