- importsource = "00219584-2016-06.txt"
- Artículo:
Visualizing, Rather than Deriving, Russell–Saunders Terms: A Classroom Activity with Quantum Numbers
- Autor:
Paolo Coppo
- Página:
1085
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143055
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design Your Own Workup: A Guided-Inquiry Experiment for Introductory Organic Laboratory Courses
- Autor:
Nimesh Mistry
Christopher Fitzpatrick
Stephen Gorman
- Página:
1091
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143056
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visualizing Molecular Chirality in the Organic Chemistry Laboratory Using Cholesteric Liquid Crystals
- Autor:
Maia Popova
Stacey Lowery Bretz
C. Scott Hartley
- Página:
1096
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143057
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gold(III)-Catalyzed Hydration of Phenylacetylene
- Autor:
J. Michelle Leslie
Benjamin A. Tzeel
- Página:
1100
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143058
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Searching for Synthetic Antimicrobial Peptides: An Experiment for Organic Chemistry Students
- Autor:
Thomas E. Vasquez Jr.
Cristina Saldaña
Katy A. Muzikar
- Página:
1103
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143059
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo