- importsource = "03601315-2008-08.txt"
- Artículo:
‘First do no harm’: Factors influencing teachers’ ability and willingness to use ICT in their subject teaching
- Autor:
Terry Haydn
Roy Barton
- Página:
439
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589928
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing a Web-based assessment environment for improving pre-service teacher assessment literacy
- Autor:
Tzu-Hua Wang
Kuo-Hua Wang
Shih-Chieh Huang
- Página:
448
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589929
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the types and reasons of Internet-triggered academic dishonesty among Turkish undergraduate students: Development of Internet-Triggered Academic Dishonesty Scale (ITADS)
- Autor:
Yavuz Akbulut
Serkan ?enda?
Gürkay Birinci
Kerem K?l?çer
Mehmet C ?ahin
Hatice F Odaba??
- Página:
463
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589930
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design and development of a technology enhanced hybrid instruction based on MOLTA model: Its effectiveness in comparison to traditional instruction
- Autor:
Omer Delialioglu
Zahide Yildirim
- Página:
474
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589931
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Construction and analysis of educational tests using abductive machine learning
- Autor:
El-Sayed M. El-Alfy
Radwan E. Abdel-Aal
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 983526
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo