1. importsource = "03601315-2008-08.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

‘First do no harm’: Factors influencing teachers’ ability and willingness to use ICT in their subject teaching

Autor:

Terry Haydn

Roy Barton

Página:

439

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 589928
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing a Web-based assessment environment for improving pre-service teacher assessment literacy

Autor:

Tzu-Hua Wang

Kuo-Hua Wang

Shih-Chieh Huang

Página:

448

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 589929
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring the types and reasons of Internet-triggered academic dishonesty among Turkish undergraduate students: Development of Internet-Triggered Academic Dishonesty Scale (ITADS)

Autor:

Yavuz Akbulut

Serkan ?enda?

Gürkay Birinci

Kerem K?l?çer

Mehmet C ?ahin

Hatice F Odaba??

Página:

463

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 589930
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design and development of a technology enhanced hybrid instruction based on MOLTA model: Its effectiveness in comparison to traditional instruction

Autor:

Omer Delialioglu

Zahide Yildirim

Página:

474

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 589931
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Construction and analysis of educational tests using abductive machine learning

Autor:

El-Sayed M. El-Alfy

Radwan E. Abdel-Aal

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

1

Periodo:

agosto 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-08.txt

  • Documento número 983526
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo