- importsource = "03601315-2008-11.txt"
- Artículo:
Wiki-based rapid prototyping for teaching-material design in e-Learning grids
- Autor:
Wen-Chung Shih
Shian-Shyong Tseng
Chao-Tung Yang
- Página:
1037
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983594
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An innovative parallel test sheet composition approach to meet multiple assessment criteria for national tests
- Autor:
Gwo-Jen Hwang
Hui-Chun Chu
Peng-Yeng Yin
- Página:
1058
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983595
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Global citizenship education, school curriculum and games: Learning Mathematics, English and Science as a global citizen
- Autor:
Cher Ping Lim
- Página:
1073
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983596
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comparison of the misconceptions about the time-efficiency of algorithms by various profiles of computer-programming students
- Autor:
Nesrin Özdener
- Página:
1094
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983597
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating teacher stress when using technology
- Autor:
Mohammed Al-Fudail
Harvey Mellar
- Página:
1103
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983598
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo