1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

Interactive whiteboards produce small gains in elementary students’ self-reported motivation in mathematics

Autor:

Torff, Bruce

Tirotta, Rose

Página:

379

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 983866
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ergonomics factors in English as a foreign language testing: The case of PLEVALEX

Autor:

Laborda, Jesus Garcia

Magal-Royo, Teresa

de Siqueira Rocha, Jose Macario

Álvarez, Miguel Fernández

Página:

384

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 983867
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Patterns of use of an agent-based model and a system dynamics model: The application of patterns of use and the impacts on learning outcomes

Autor:

Thompson, Kate

Reimann, Peter

Página:

392

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 983868
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Heuristic Algorithm for planning personalized learning paths for context-aware ubiquitous learning

Autor:

Hwang, Gwo-Jen

Kuo, Fan-Ray

Yin, Peng-Yeng

Chuang, Kuo-Hsien

Página:

404

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 983869
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assisting students with argumentation plans when solving problems in CSCL

Autor:

Monteserin, Ariel

Schiaffino, Silvia

Amandi, Analía

Página:

416

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 983870
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo