- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Interactive whiteboards produce small gains in elementary students’ self-reported motivation in mathematics
- Autor:
Torff, Bruce
Tirotta, Rose
- Página:
379
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983866
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ergonomics factors in English as a foreign language testing: The case of PLEVALEX
- Autor:
Laborda, Jesus Garcia
Magal-Royo, Teresa
de Siqueira Rocha, Jose Macario
Álvarez, Miguel Fernández
- Página:
384
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983867
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Patterns of use of an agent-based model and a system dynamics model: The application of patterns of use and the impacts on learning outcomes
- Autor:
Thompson, Kate
Reimann, Peter
- Página:
392
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983868
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Heuristic Algorithm for planning personalized learning paths for context-aware ubiquitous learning
- Autor:
Hwang, Gwo-Jen
Kuo, Fan-Ray
Yin, Peng-Yeng
Chuang, Kuo-Hsien
- Página:
404
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983869
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assisting students with argumentation plans when solving problems in CSCL
- Autor:
Monteserin, Ariel
Schiaffino, Silvia
Amandi, Analía
- Página:
416
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983870
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo