- importsource = "03601315-2010-04.txt"
- Artículo:
Interactivity in the classroom and its impact on learning
- Autor:
Gary Beauchamp
Steve Kennewell
- Página:
759
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 983903
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Personalising learning through the use of technology
- Autor:
Carol Robinson
Judy Sebba
- Página:
767
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 983904
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Get out of MySpace!
- Autor:
Norah Jones
Haydn Blackey
Karen Fitzgibbon
Esyin Chew
- Página:
776
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 983905
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pedagogical-research designs to capture the symbiotic nature of professional knowledge and learning about e-learning in initial teacher education in the UK
- Autor:
Keith Turvey
- Página:
783
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 983906
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mediating Media Studies – Stimulating critical awareness in a virtual environment
- Autor:
David Kurt Herold
- Página:
791
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 983907
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo