- importsource = "03601315-2011-03.txt"
- Artículo:
The applicability of interactive item templates in varied knowledge types.
- Autor:
Koong, Chorng-Shiuh
Wu, Chi-Ying.
- Página:
781
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984143
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The design and development of a computerized tool support for conducting senior projects in software engineering education.
- Autor:
Chen, Chung-Yang
Teng, Kao-Chiuan.
- Página:
802
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984144
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Blended learning in higher education: Students’ perceptions and their relation to outcomes.
- Autor:
López-Pérez, M. Victoria
Pérez-López, M. Carmen
Rodríguez-Ariza, Lázaro.
- Página:
818
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984145
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Determinants of interactive white board success in teaching in higher education institutions.
- Autor:
Al-Qirim, Nabeel.
- Página:
827
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984146
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning science via animated movies: Its effect on students’ thinking and motivation.
- Autor:
Barak, Miri
Ashkar, Tamar
Dori, Yehudit J..
- Página:
839
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984147
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo