1. importsource = "03601315-2013-01.txt"
Se encontraron 78 resultados.
Artículo:

The impact of blended e-learning on undergraduate academic essay writing in English (L2)

Autor:

Nicholas Ferriman

Página:

243

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984437
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender differences in cognitive load and competition anxiety affect 6th grade students' attitude toward playing and intention to play at a sequential or synchronous game

Autor:

Ming-Yueh Hwang

Jon-Chao Hong

Hao-Yueh Cheng

Página:

254

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984438
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of positive feedback in a constraint-based intelligent tutoring system

Autor:

Antonija Mitrovic

Stellan Ohlsson

Devon K. Barrow

Página:

264

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984439
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Robust synchronization models for Presentation System using SMIL-driven approach

Autor:

Rustam Asnawi

Wan Fatimah Wan Ahmad

Dayang Rohaya Awang Rambli

Página:

273

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984440
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching an aerospace engineering design course via virtual worlds: A comparative assessment of learning outcomes

Autor:

Masataka Okutsu

Daniel DeLaurentis

Sean Brophy

Página:

288

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984441
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo