- isn = "00131962"
- Artículo:
Neoliberalism, the technological sublime, and techniques of the self
- Autor:
David Shutkin
- Página:
39
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
2
- Periodo:
March-April 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-02.txt
- Documento número 134415
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cultural studies in instructional design
- Sub título:
A bibliography
- Página:
48
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
2
- Periodo:
March-April 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-02.txt
- Documento número 134416
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
On media and learning
- Autor:
Kenneth J. Luterbach
- Resumen:
When learners need instant feedback only a computer can implement the requisite instructional method
- Página:
50
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
2
- Periodo:
March-April 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-02.txt
- Documento número 134417
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The dinosaur and the computer lab hog
- Sub título:
Eight teachers’ experiences with computers
- Autor:
Min Shi
- Página:
56
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
2
- Periodo:
March-April 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-02.txt
- Documento número 134418
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Technology and the future of educational crafts
- Autor:
Michael Eisenberg
- Página:
3
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
45
- Número:
3
- Periodo:
May-June 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-03.txt
- Documento número 134419
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo