- importsource = "00219584-2012-05.txt"
- Artículo:
The Chemical Adventures of Sherlock Holmes: The Brief Case of the Vile Humour
- Autor:
Ken Shaw
- Página:
640
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-05.txt
- Documento número 1141430
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
JCE Classroom Activity #111: Redox Reactions in Three Representations
- Autor:
Edgardo L. Ortiz Nieves
Reizelie Barreto
Zuleika Medina
- Página:
643
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-05.txt
- Documento número 1141431
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Organic Mastery: An Activity for the Undergraduate Classroom
- Autor:
Michael D. Mosher
Melvyn W. Mosher
Michael P. Garoutte
- Página:
646
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-05.txt
- Documento número 1141432
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stoichiometric Experiments with Alkane Combustion: A Classroom Demonstration
- Autor:
Denis M. Zhilin
- Página:
649
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-05.txt
- Documento número 1141433
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Synthesis of a Photoluminescent and Triboluminescent Copper(I) Compound: An Experiment for an Advanced Inorganic Chemistry Laboratory
- Autor:
Fabio Marchetti
Corrado Di Nicola
Riccardo Pettinari
- Página:
652
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-05.txt
- Documento número 1141434
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo