- importsource = "00219584-2015-09.txt"
 
- Artículo:
 ConfChem Conference on Flipped Classroom: Reclaiming Face Time—How an Organic Chemistry Flipped Classroom Provided Access to Increased Guided Engagement
- Autor:
 Bridget G. Trogden
- Página:
 1570
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142734
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 ConfChem Conference on Flipped Classroom: Using a Blog To Flip a Classroom
- Autor:
 January D. Haile
- Página:
 1572
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142735
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 ConfChem Conference on Flipped Classroom: Flipping at an Open-Enrollment College
- Autor:
 Kelly B. Butzler
- Página:
 1574
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142736
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 ConfChem Conference on Flipped Classroom: Improving Student Engagement in Organic Chemistry Using the Inverted Classroom Model
- Autor:
 Robert D. Rossi
- Página:
 1577
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142737
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 ConfChem Conference on Flipped Classroom: Just-in-Time Teaching in Chemistry Courses with Moodle
- Autor:
 Jennifer L. Muzyka
- Página:
 1580
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 9
- Periodo:
 Septiembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142738
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
 - Enlace directo